piątek, 27 czerwca 2014

Mat & brokat

Hej dziewczyny.

Jak wam mija pierwszy dzień wakacji?   Jakie plany na wakacje? Gdzieś wyjeżdżacie czy pozostajecie w swoim miejscu zamieszkania? :) Z racji tego, że dzisiaj było zakończenie roku szkolnego, paznokcie chciałam pomalować na delikatne kolory. Wybrałam lakiery: 

  • Wibo ,,Express growth'' nr.351
  • Sensique "ART NAILS" srebrny 

Paznokcie pokryte lakierem Wibo dodatkowo pokryłam Top Coatem matującym ,,VIPERA COSMETICS''. Mi bardzo podobają się połączenia lakierów matowych z brokatowymi. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 







A wam jak się podoba takie połączenie lakierów matowych z błyszczącymi? :)
Jeśli chciałybyście jakieś zdobienie żebym wykonała lub macie jakieś pytania możecie napisać w komentarzu lub na moją pocztę karolinaa1_nails@op.pl 

Pozdrawiam. Buziaki :)

7 komentarzy:

  1. Masz śliczne paznokcie i pomysł też super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś matujący Top Coat ? Jeszcze nigdy się z nim nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 kochana wylącz sobie weryfikację obrazkową przy komentarzach :) to odstraza komentujących. sper paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier w takim kolorze jak Wibo zawsze wygląda dobrze na paznokciach. Ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)