wtorek, 24 czerwca 2014

Mała kratka na paznokciu :) Paznokcie mamy.

Hej wszystkim :)

Dzisiaj mam dla was malutkie zdobienie, które robiłam mojej mamie, w którym największą rolę odgrywa krateczka.


Kratkę robiłam za pomocą lakieru z cienkim pędzelkiem ,,ART Liner" . Do środka dodałam odrobinę srebrnego brokatu z firmy Sensique "ART NAILS".
Dwa środkowe paznokcie pomalowałam lakierem z Miss Sporty nr.490. Jest to kolor malinowy, niestety na zdjęciu wyszedł kolor łososiowy. Pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem  z Vollare i jest to kolor granatowy, nr. 400. Całość pokryłam Top Coatem :)




Przepraszam was bardzo za złą jakość zdjęć!
Mam nadzieję, że się podobało.

 Pozdrawiam :) 

1 komentarz:

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)