poniedziałek, 30 czerwca 2014

Podsumowanie miesiąca: Czerwiec 2014

Hej wszystkim! :)

W każdy ostatni dzień miesiąca będę robić takiego typu notki. Będę dodawać zdjęcia paznokci, które zostały wykonane przeze mnie w ostatnim miesiącu.
Jak wiecie bloga założyłam w połowie czerwca, więc dzisiaj niestety będzie mniej tych zdjęć.

No to zaczynamy:

Zdobienie nr.1




Zdobienie nr.2




Zdobienie nr.3


 Któro zdobienie spodobało wam się najbardziej?  1,2 czy 3? 


P.S Jak zauważyłyście zmieniłam wygląd bloga. Fajnie to wygląda? Zmienić coś w nim? Piszcie w komentarzach!

Buziaki. Pozdrawiam :) 




13 komentarzy:

  1. trójeczka dla mnie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzę u Ciebie Obserwatorów,jeśli możesz dodaj ich :) Dla mnie granat z brzoskwinią fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten 3 wzorek - paznokcie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie najlepsze :D
    A wygląd super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 najlepsze ;)
    A wygląd bloga super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super pazurki,super blog,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło jakbyś odwiedziła mój i zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trójeczka <3
    Zapraszam Cię na mój nowy kanał : https://www.youtube.com/watch?v=PlhV88QAWi8. Jeżeli Ci się spodoba subskrybuj ;*
    To dopiero moje początki więc możesz mi w tym pomóc ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 2 - taka mała krateczka, a zmienia cały mani!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)