wtorek, 1 lipca 2014

Quiz, Safari ORANGE

Cześć dziewczyny.

Dzisiaj mam dla Was typowo wakacyjny lakier Quiz-Safari ORANGE. Lakier łatwo rozprowadza się na paznokciach, pokrywając je równą i gładką warstwą.


Informacje ogólne:

  • cena 2-4 zł
  • pojemność 12 ml
  • pędzelek: długi i cienki
  • konsystencja: rzadka, ale dobrze rozprowadza się na paznokciu
  • krycie: 2-3 warstwy (na zdjęciach mam 2)
  • trwałość: 3-5 dni
  • zmywanie: brak problemów
  • czy wrócę do tego produktu? -TAK
  • ocena - 9/10

Lakier połączyłam z moim ulubionym brokatem o którym już wcześniej wspominałam, a jest to Sensique ''ART NAIL"





Podoba wam się takie połączenie? 
Jakie notki chciałybyście wkrótce zobaczyć na moim blogu? Macie jakieś pomysły? Piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam :)) Buziaki

15 komentarzy:

  1. Jakoś nie przepadam za pomarańczem... chyba nawet nie mam klasycznie pomarańczowego lakieru w swojej kolekcji. Widocznie to nie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek! :)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ;)
    A co do wpisu to może Twoja kolekcja lakierów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek jak większość z tej firmy ;) lubię takie soczystości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny neonek! ja jeszcze nie mam żadnego lakieru Safari ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLECAM lakiery Safari. mają śliczne kolorki i bardzo długo się trzymają na pazurkach! :))

      Usuń
  7. sliczny kolorek ;) taki neonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajne zestawienie :) ale widzę prześwity zarówno w tym neonie jak i w brokacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię pomarańczowe lakiery :) Bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie, neon daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolory z rym brokatem wyglądają bardzo wakacyjnie. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie jest świetne, a firma safari na prawdę jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek. Idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)