czwartek, 3 lipca 2014

Moja kolekcja lakierów :)

Hej :))
Jest to mój ostatni post, ponieważ na dwa tygodnie wyjeżdżam na wakacje i prawdopodobnie nie będę miała dostępu do internetu i notki  nie będą się pojawiać przez te czas. Ale jak wrócę to obiecuję, że nadrobię zaległości.

Ale wracając do notki dzisiaj przychodzę do Was z moją kolekcją lakierów. Nie jest to jakaś duża kolekcja lakierów w porównaniu do innych blogerek, ale mogę Wam je zdecydowanie pokazać. W końcu zrobiłam ''porządek'' w moich lakierach. Stare, zgęstniałe lakiery niestety musiałam wyrzucić.




  • czerwony lakier z Vollare cosmetics
  • bordowy z Golden Rose,,RICH COLOR'' nr.23
  • wibo z lśniącymi drobinkami 
  • LeMax neonowy

  • neonowy róż VOLLARE ,,Da Vinci'' nr.102
  • lakier ,,Dzbanek'' 
  • Miss Sporty nr.490 


  •  LeMax fioletowy nr.29
  • BeBeauty ,,Just Colour'' nr.35


  •  Safari ,,Quiz'' neon pomarańczowy
  • Wibo ,,Extreme Nails'' z błyszczącymi drobinkami
  • LeMax ,,Nail Enamel'' 
  • Miss Sporty nr.452
  • Safari ,,Trendy Colour''
  • Wibo ,,Express growth'' nude


  •  LeMax ,,Nail Enamel''
  • Wibo ,,Lovely'' nr.1
  • LeMax ,,Nail Enamel'' żółty neon


  • Wibo ,,Lovely'' nr.318
  • Lm ,,Nail Polish'' nr.5 
  • LeMax z czarnym piaskiem
  • Vollare ciemna zieleń
  • Eveline ,,Mini Max'' 


  • Vollare nr.415
  • Eveline ,,Mini Max''
  • Miss Sporty nr.510
  • Vollare nr.400
  • Vollare ,,Monaco''  nr.400

  • LeMax ,,New Beauty Line'' 
  • Vollare ,,Da Vinci'' nr.87
  • Miss Sporty nr.14
  • BeBeauty miętowy
  • Vollare ,,Da Vinci'' miętowy z drobinkami świecącymi
  • Eveline ,,Mini Max'' 
  • EDITT z drobinkami świecącymi


  • Golden Rose ,,Rich Color'' nr.35
  • Butterfly  nr.388
  • ,,Dzbanek'' biały

  • moje ,,dzieło''
  • Vollare nr.234
  • Sensique ,,Art NAILS'' 


  •  Eveline- wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz
  • Carla ,,Odżywka z akrylem''
  • Ados ,,Preparat do usuwania skórek''
  • Gorzki Paluszek
  • LeMax ,,odżywka wzmacniająca''
  • Ados ,,preparat do zmiękczania i usuwania skórek''
  • Top Coat matujący z Vipery

To by było wszystko. Ozdób do paznokci już wam nie pokazywałam bo nie jest ich jakoś specjalnie dużo, ale kiedyś przy okazji jak będziecie chciały to mogę wstawić zdjęcia :))

Pozdrawiam! Buziaki :)


15 komentarzy:

  1. Tak mało masz? :D haha nie no żartuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna ta twoja kolekcja :) jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ta kolekcja
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj porządkowałam moje i jest tego jeszcze więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej bardzo dziękuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje muszę oporządzić jakoś, bo leżą w bardzo dziwnych miejscach w pokoju :v Ale na oko jest ich około 150, także jeszcze długa droga przed tobą, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Pokaźna ta Twoja kolekcja:) Kilka z nich bym użyła z pewnością ;) Dodaje do Obserwowanych :) zapraszam też do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźna kolekcja :) Kilka szczególnie mi przypadło do gustu ;) Dodaję do obserwowanych :* Zapraszam też do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolekcja, wcale nie jest taka malutka :)
    polecam Ci wypróbować lakiery z nowej kolekcji golden rose, są prześwietne!

    http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale świetna kolekcja! :D uwielbiam lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm piekna kolekcja ;) Czy mogłabyś dawac większe zdjęcia? prooosze ;) Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O masakra!Jeny!Dawaj namiary i wpadam z wizytą ,właśnie miałam sobie pazurki malować to będę miała w czym przebierać ,genialna kolekcja <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)