wtorek, 22 lipca 2014

Golden Rose RICH COLOR 23

Hej dziewczyny.
Wracam po mojej dłuższej nieobecności spowodowanej ciągłymi wyjazdami, ale już do Was wracam i postaram się nadrobić zaległości. Ale też chciałabym Wam bardzo ale to bardzo podziękować za tą ilość komentarzy pod ostatnimi notkami. Nie spodziewałam się aż takiej ilości komentarzy przy początkowym blogowaniu. Zostawiliście mi około 15-20 komentarzy pod ostatnimi postami. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania! Dziękuję Wam bardzo! :)

Ale przechodząc do dzisiejszej notki mam dla Was lakier Golden Rose RICH COLOR numerek 23 (bordowy), jest to mój ulubieniec i nie zamienię go na żaden inny, Zużyłam już 2 buteleczki ;) 

Informacje ogólne:

  • cena: 5-6 zł
  • pojemność: 10,5 ml
  • pędzelek: gruby i krótki
  • konsystencja: gęsta
  • krycie: 1-2 warstwy (na paznokciach obecnie mam 1)
  • trwałość: 4-6 dni
  • zmywanie: brak problemów
  • czy wrócę do tego produktu? -TAK
  • ocena - 10/10



Ogólnie to bardzo lubię lakiery GR. A wy je lubicie? Macie swoich ulubieńców do których często wracacie?

P.S Zdjęcia nie odzwierciedlają prawdziwego koloru. Kolor powinien być bordowy, a wyszedł jak na złość czerwony za co Was bardzo przepraszam!  

Buziaczki!
POZDRAWIAM :))))

7 komentarzy:

  1. Piękna klasyczna czerwień :) Muszę się w końcu bliżej przyjrzeć lakierom tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu faktycznie wyszła czerwień, lecz na żywo jest to ciemne bordo :))) polecam lakiery GR, warto spróbować :)

      Usuń
  2. bardzo mi sie podoba kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę linię Golden Rose, jak zresztą wszystkie lakiery marki :D Mają przecudne nawierzchniowe, a serię Jelly Jewels wręcz ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 34 ;) i to jest bordo ale ze zlotym shimmerem, chociaz jeszcze nim nie malowałam ;) 23 rownie sliczny ;), aparat plata figle, ja jak i wiekszosc mam problem z uchwyceniem fioletu ;) wychodzi zawsze granat :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :D :D
    Nie wiem czemu, ale ja nie lubię mieć czerwonych paznokci u rąk . Muszę sobie kupić ładny czerwony i może się do niego przekonam :D

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)