piątek, 25 lipca 2014

Lakierowe nowości LIPCA

Hej dziewczyny! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z notką dotyczącą lakierów zakupionych w lipcu przeze mnie. Nie jest ich aż tak dużo, ale zdecydowanie mogę Wam pokazać. Niektóre z lakierów już znacie, ponieważ pojawiały się na moich paznokciach :)






  • neonowy róż VOLLARE ,,Da Vinci'' nr.102
  • Quiz Safari granat
  • Safari ,,Quiz'' neon pomarańczowy
  • Safari Quiz zieleń
  • Safari Quiz jasny róż

  •  

  • BeBeauty ,,Just Colour'' nr.1 miętowy
  • BeBeauty ,,Just Colour'' nr.35


    •  LeMax fioletowy nr.29
    • Smart Girls ,,Get more'' nr.106

    No i z tych nowości to by było na tyle. Cały koszt za te lakiery wynosi ok. 30zł. :))

    Pozdrawiam. Buziaki :) !!!

    6 komentarzy:

    1. Ja za 30 zł to zwykle 2-3 lakiery mam, haha, taki burżujski student ze mnie :D
      Ten neonek cudnie wygląda <3

      OdpowiedzUsuń
    2. O jakie ładne. Ten ostatni safari najładniejszy :D

      OdpowiedzUsuń
    3. BeBeauty ,,Just Colour'' nr.1 miętowy- ten jest fajny :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Lakiery Safari uwielbiam za kolorystkę i krycie, nie lubię za marną trwałość, Lemaxy są bardzo fajne;Smart Girls Get More - mam tylko dwa lakiery z tej firmy, takie średnie , biedronkowych nie próbowałam

      OdpowiedzUsuń
    5. O widzisz :) kilka z Twoich lakierów jestem już posiadaczką :)

      OdpowiedzUsuń
    6. najbardziej rzucił mi się w oczy lemax :)

      OdpowiedzUsuń

    Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
    Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
    Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)