wtorek, 29 lipca 2014

Ulubieńcy LIPCA :)

Hej wszystkim :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was moich ulubieńców Lipca 2014, których używałam najczęściej w tym miesiącu.

Na początek są to lakiery: dwa BeBeauty fiolet i mięta, Quiz Safari neonek, Dwa Golden Rose bordo i czerń oraz odżywka z Carli, którą używam jako bazę za każdym razem przed pomalowaniem paznokci. Utwardza ona i chroni paznokcie przed przebarwieniami. Na wyjazdy właśnie brałam te lakiery ;))


No i czas na akcesoria do paznokci ;) Które też używam cały czas!
 
  Olejek Rycynowy- smaruję nim paznokcie przed każdym pomalowaniem paznokci oraz co dwa dni na kolorowy lakier. Kiedyś miałam paznokcie dosłownie jak kartka papieru, łamały się i rozdwajały, żadne odżywki mi nie pomogły tak jak ten olejek. Paznokcie stały się grube, nie rozdwajają się i co najważniejsze bardzo szybko rosną. Pomógł mi także na skórki. Na prawdę warto zainwestować w ten olejek jeśli ktoś ma takie problemy z paznokciami jak ja, cena jest nie duża, bo kupiłam go w aptece za około.4-6 zł. I starcza na bardzo długo :)

   Carmex - pewnie się zastanawiacie po co ja dałam produkt do ust na blogu o paznokciach. A jednak Carmex można używać też jako odżywki na paznokcie. Uratował on moje skórki, ponieważ kiedyś były duże, grube, poszarpane i krwawiły. Teraz ten problem zniknął. Na noc moje skórki smaruje właśnie tym ''wynalazkiem'' :)))

I trzy pilniczki: szklany i dwa papierowe, jeden gruboziarnisty oraz ten duży, on z kolei jest podzielony na ruchy jeśli mogę to tak nazwać. :)

Pozdrawiam! Buziaki :)

3 komentarze:

  1. Ten kwadratowy pilniczek jak go nazwałaś "podzielony na ruchy " to jest to polerka do paznokci :) Mam identyczną i bardzo fajnie się sprawdza :D A olej rycynowy rzeczywiście zdziała cuda :D - sprawdza się również na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. polerke rowniez mam, dobrze sie spisuje, ;) dobrze matowi plytke,. olej rycynowy musze kupic bo mi sie konczy ja uzywam do rzes, paznokci i wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, nie przejmuj się jakością zdjęć, samemu ciężko jest zrobić zdjęcie idealne :) zapraszam do mnie na http://naturenaturelka.blogspot.com, będzie mi niezmiernie miło, jak odwiedzisz mój blog

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)