czwartek, 18 września 2014

Kolorowo na paznokciach ;)

Hej :)

Dzisiaj mam dla Was zdobienie jeszcze z wakacji. Jakoś nie miałam czasu żeby Wam pokazać wcześniej te zdjęcia, więc pokazuje je teraz. Zdobienie typowo wakacyjne, czyli kolorowe paznokcie. Każdy paznokieć pomalowałam na inny kolor.




(Przepraszam za słabą jakość zdjęć!)

Do pomalowania użyłam lakierów:

  • Różowy Miss Sporty, numerek mi się niestety starł
  • BeBeauty ,,Just Colour'' nr.1 
  • Safari ,,Quiz'' neon pomarańczowy
  • BeBeauty ,,Just Colour'' nr.35
  • Safari ,,Quiz'' zieleń
Podobają Wam się takie kolorowe paznokcie? :))

Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. Fajny taki mix kolorków 😊 podoba mi sie zwłaszcza neonek z Safari😊 z tej firmy w ogóle mają super kolory,ale ich lakiery czasem i jednego dnia u mnie nie przetrwają 😞

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kolorki, ja nie fantazjuje z kolorkami, czuję się już za stara :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te kolorki ;) podoba mi się błękit

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia :) jednak szczerze mówiąc taki kolorowy mix średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom, ładnie Ci to wyszło / Zahhovak.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, od razu robi się cieplej hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)