czwartek, 4 września 2014

Smart girls ,,get more'' nr.106



Hejka dziewczyny!
 
Witam Was po długiej mojej nieobecności, a było to spowodowane moim nagłym wyjazdem na wakacje. Miałam dla Was napisać notki i żeby dodawały się same o określonej porze, ale wyszło jak wyszło. Na ostatni moment musiałam się spakować. A tam dostępu do internetu niestety nie miałam. No ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :D Teraz postaram się dodawać notki regularnie i mam nadzieję, że ''sprawy'' szkolne mi w tym nie przeszkodzą!

Na początek roku postanowiłam paznokcie pomalować na jasny kolorek. Na paznokciach mam lakier Smart Girls ,,get more'' numerek 106. Jest to delikatny róż z czarnymi drobinkami.


Informacje ogólne:

  • cena: 2-4 zł
  • pędzelek: krótki, gruby
  • konsystencja: gęsta
  • krycie: 2 warstwy (możliwe prześwity)
  • trwałość: 3-5 dni
  • zmywanie: brak problemów
  • czy wrócę do tego produktu? -TAK
  • moja ocena - 9/10




I jak wam się podoba ten kolorek?
Do następnej notki! 

Pozdrawiam. Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Ładny kolorek :) Ja do tej marki nie mam przekonania, kupiłam jeden bubel i nie chcę ryzykować więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek 😊 z tej firmy mam tylko 2 lakiery,ale już dosyć wiekowe

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem przyjemny kolorek, lubię takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, mam podobny z Lemaxa :)

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję.
Komentarze dodają mi otuchy i mobilizują mnie do tworzenia dalszych prac.
Jeśli zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie, zrewanżuje się tym samym :)